Kwaliteitsbeleid

Contact Informatie

ZangaBee B.V
Saturnusstraat 60
2516 AH Den Haag

KvK: 67183417
BTW: NL856865588B01

Organisatie

Hierna genoemd: ZangaBee

Algemeen Management

Henk Kooiker
henk@zangabee.com


Menno Oppermann
menno@zangabee.com
ZangaBee - What makes us different

Bedrijfsprofiel

ZangaBee is een IT-adviesbureau gedreven door 25 jaar ervaring in IT-beheer, corporate IT en outsourcing. De focus bij ZangaBee ligt op de cloudoplossingen NetSuite (Enterprise Resource Planning) en Celigo (Integraties). 

ZangaBee heeft haar kantoor in Den Haag, Nederland. Het klantenbestand groeit geleidelijk en breidt zich uit van Nederland naar Europa. Klanten zijn loyaal door de transparante manier van werken, persoonlijke aandacht en servicegerichte aanpak van ZangaBee.

Ons kwaliteitsbeleid - Servicegericht

ZangaBee is een servicegericht bedrijf dat streeft naar langdurige relaties met zijn klanten.

Wij zijn ervan overtuigd dat kwaliteit een belangrijk ingrediënt is voor het vertrouwen en de bereidheid van een klant om onze diensten te ontvangen. Het naleven van dit beleid helpt ook om onze naam in de markt te vestigen als een betrouwbare partner.

Jong maar het juiste DNA

Als jong bedrijf moet ZangaBee nog ISO-certificeringen behalen, maar het DNA van het bedrijf is al erg gericht op kwaliteit.

Kwaliteit wordt door ons geborgd in de gelaagde aanpak waarbij:

1. De projectmanager toeziet op de kwaliteit van het werk van de adviseurs.
2. De accountmanager toezicht houdt op de algehele kwaliteit van het project/de diensten die voor de klanten worden uitgevoerd.

Kwaliteit in werkprocedures

Kwaliteit is ook gewaarborgd in onze werkprocedures:

  • Regelmatige controles bij de klant; een iteratieve (scrum-achtige) manier van werken waarbij voortgang en richting transparant zijn voor de klant. De klant heeft de mogelijkheid om bij te sturen als hij/zij vindt dat de dienst/het project dit nodig heeft.
  • Gedegen benadering van testen. Dit zorgt ervoor dat test- / use-cases vooraf zijn gedefinieerd, niet alleen happy flow maar ook ongelukkige flow-scenario’s. Dit helpt om de belangrijkste aspecten van de solution al in een vroeg stadium te identificeren.
  • Goede onderhoudbaarheid beschouwen wij als kenmerk van onze oplossingen.

De ervaring van onze klanten

Klanten herkennen onze focus op kwaliteit door onze open communicatie. We schrikken er niet voor terug om eerlijke feedback te vragen over hoe ons team presteert. Door goede feedback kunnen we onze prestaties optimaliseren.

In ons Statement of Work dat we naar onze klanten sturen, geven we gedetailleerde inzichten in onze manier van werken en hoe we ons afstemmen op reeds bestaande coderingsstandaarden en documentatieplatforms.

Wij raden aan om tijdens projecten onze ticketingtool JIRA gezamenlijk te gebruiken, omdat dit helpt om nauw samen te werken met onze klanten, wat ons op zijn beurt helpt om de behoeften van onze klanten beter te begrijpen.

De ervaring van ons team

Ons team is zich er volledig van bewust dat kwaliteit een belangrijk kenmerk is van ZangaBee. Onze teamleden krijgen tijd/budget voor opleiding en training om ervoor te zorgen dat zij op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen over de platforms/omgevingen waar wij mee werken. Dit geldt ook voor de freelancers die bij ons werken: we behandelen hen op dezelfde manier als onze vaste teamleden, wat resulteert in toewijding en loyaliteit aan ZangaBee.

In de komende jaren zullen we verder investeren in tools en structuur om ZangaBee verder uit te bouwen als een professionele speler in de ERP- en integratiemarkt.